sobota, 16 sierpnia 2014

009. Impreza

Po dwudziestu minutach byliśmy już pod klubem. Wysiadłam razem z Lil z auta i udałyśmy się do wejścia. Ochroniarz wpuścił nas do klubu, ale wcześniej podyktowałam mu nazwiska osób, które ma wpuścić. Weszłam do środka i udałam się z przyjaciółmi w stronę baru. Wyjęłam z kieszeni telefon i napisałam do Pezz SMS.
"Kiedy będziecie w klubie? Jak coś to wchodźcie bez kolejki tylko ochroniarzowi powiedzcie wasze nazwiska"
"Za pół godziny. Przywieźć Ci coś z domu?"
"Nie dzięki. Do potem x :)"
Przy barze zamówiłam sobie drinka i zaczęłam rozmawiać z przyjaciółką. Zauważyłam, że w naszą stronę kieruje się Ross z jakimś chłopakiem. Dostałam od barmana drinka i zaczęłam go powoli sączyć. Gdy Lynch podszedł do nas zobaczyłam, że jest razem z Justin'em. Ścigałam się z nim jakiś rok temu. 
- Cześć Bieber - przywitałam się z nim, a co.
- Wow. Devil w moim klubie. Mogę to gdzieś zapisać? - wstałam i przytuliłam go.
- Vic skąd znasz Justin'a?
- Ścigałam się z nim kiedyś tam. A tak w ogóle Jus to jest Lily - przedstawiłam im sobie, bo jak widać Ross zapomniał o niej - to gdzie idziemy?
- Chodźcie do loży.
Ruszyliśmy za Jus'em i po chwili byliśmy już w pomieszczeniu. Usiedliśmy przy stoliku i zaczęliśmy rozmawiać. Opowiedziałam chłopakowi o dzisiejszej akcji na wyścigu. Zaczął się z tego śmiać.
- Szkoda, że mnie tam nie było.
Miałam mu już odpowiedzieć, ale dostałam SMS. Wyjęłam telefon z kieszeni i zauważyłam, że jest od Pezz.
"Jesteśmy w klubie. A wy gdzie?"
" W loży. Poczekajcie koło baru to po was przyjdę :)"
"Czekamy xx"
- Idę po Pezz i resztę - popatrzyłam na wszystkich.
- Ok.
Wstałam od stołu i wyszłam z pomieszczenia. Zeszłam na dół i skierowałam się do baru. Od razu zauważyłam wszystkich. Podeszłam do nich.
- Chodźcie do loży.
Nie patrzyłam nawet czy idą tylko zaczęłam iść. Weszłam po schodach na górę i skręciłam w odpowiedni korytarz. Podeszłam do drzwi i je otworzyłam. Odwróciłam się i zobaczyłam, że wszyscy są. Pokazałam im gestem ręki, żeby weszli. Sama podeszłam do baru, gdzie zrobiłam sobie drinka, z którym siadłam obok Jus'a. Nie przejęłam się nowo przybyłymi.
- Nie wiem jak wy, ale ja idę tańczyć - wstałam i udałam się do drzwi. Zauważyłam, że za mną ruszyła reszta oprócz Justin'a, który rozmawia z Ross'em.
W klubie zostaliśmy do czwartej nad ranem. Wypiłam kilka drinków, dowiedziałam się, że Ross pieprzył się z Lily (nic nowego), a ja zostałam zaproszona przez Justin'a na kolację. Niestety odmówiłam.
______
Taki krótki ten rozdział. Dzisiejszej nocy obejrzałam TIU i tak jakoś dostałam weny c; Kolejny pojawi się może w poniedziałek :) Ale to się okaże c;
Piszcie w komentarzu wasze username z twittera. Będę was informować o nowych rozdziałach c;

Pamiętajcie: *komentarz = wena = rozdział szybciej*

Zapraszam na ASK WATTPAD 

MOŻECIE NA TWITTERZE PISAĆ TWEETY Z HASHTAGIEM #FearlessPl MÓJ TWITTER: @Frida152152 

17 komentarzy:

  1. Pierwsza?
    Rozdział to : JEZUS MATKO BOSKA NAJLEPSZ CO MNIE W ŻYCIU SPOTKAŁO!

    Mój TT: @RudaaSan


    /Polly

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga? :D tak kurewsko dobre ze aż zajebiste!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejuś, super! 👌 czekam na nexta 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet fajny ale nie ma Nialla i jego życiowych wyrzutów do Vic czekam na next :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojejku mega kochanie. Piszesz zajebista rozdziały juz nie mogę się doczekać nexta, ale tak o tym rozdziale w skrócie: bardzo mi się podobał, zresztą jak twoje wszystkie. Gdyż no chyba wiesz ze masz zajebisty talent no i ogl. No i sorry ze znowu się tak rozpisałem no ale normalnie musiałam ;-) no i jeszcze podstawowe pytanko, jak myślisz dodasz nexta w poniedziałek???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och zapomniałem się podpisać - Blair xxxx

      Usuń
    2. Zaraz zabieram się za pisanie :) Tylko muszę wymyślić co ma się wydarzyć c; I dziękuję za ten komentarz <3

      Usuń
  6. Aleeeeeee supcio rozdzial :D

    kit z tym ze krotki. :P

    Julia :) x

    OdpowiedzUsuń
  7. Super !
    Bardzo mi się podoba i oczywiście czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej :)
    Zostałaś nominowana do Liebster Award, szczegóły tutaj: http://no-way-to-happines.blogspot.com/2014/08/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham czekam xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. Jezu kiedy następny.... Żyć bez tego nie mogę !!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Boże .... To jest genialne. Dodawaj szybko next'a. Czekam i pozdrawiam <33

    OdpowiedzUsuń
  12. Super :)
    Jak zawsze zresztą ^,^

    OdpowiedzUsuń