czwartek, 1 maja 2014

000. Prolog

Nawet nie wiecie jakie to uczucie widzieć własną rodzicielkę smutną i wiedzieć, że to ty jesteś tym powodem. Nie, nie chodzi o to, że mnie nie kocha, ale o to, że kiedy ja się urodziłam musiała zrezygnować z pracy. Wcześniej była blisko swojego męża, a teraz widzi go tylko kilka razy w roku. Pewnie zastanawiacie się dlaczego. Odpowiedź jest prosta. Tata jest jednym z dowódców w wojsku.
Cieszę, że Perrie zgodziła się, abym u niej zamieszkała. Dawno się widziałyśmy. Jednak to nie nasza wina, że ja mieszkam w Londynie, a ona w Los Angeles. 
Jestem ciekawa co się tam wydarzy i jakich ludzi poznam. Może nie będzie tak źle, poznam kogoś kto jest wart mojego zainteresowania. W dodatku będę bliżej moich przyjaciół, którzy niestety mieszkają na tamtym kontynencie. To chyba tyle. Zapraszam do poznania mojej historii xx

_______
Pierwszy rozdział mam już napisany c; Ale muszę teraz napisać ich więcej i ogarnąć bloga. Mam nadzieję, że prolog nie taki zły. Mam nadzieję, że ktoś skomentuje xx

9 komentarzy:

  1. Zaciekawiło mnie, czekam na pierwszy rozdział x / my_perfect_ian

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału x Jak na razie mało zdradzasz, ale to mnie ciekawi ♥
    @Little_Fear_

    OdpowiedzUsuń
  3. Prolog mógł być ciutkę dłuższy ale to nie oznacza, że ci nie wyszedł. Czekam na kolejny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prolog, uważam, że dobrze zrobiłaś, że nie zdradzałaś zbyt wiele szczegółów bo teraz możesz mieć pewność, że z tobą zostanę ;D
    Buziaki ;******

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie się zapowiada zabieram się za czytanie całości:***

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny prolog :> idę czytać dalej :>

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne. Dopiero zaczynam czytać.
    Zapraszam do mnie: http://odmienionahistoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się bardzo ciekawie :) Prolog bardzo Ci się udał ;)
    Dopiero zaczynam czytać , więc idę czytać kolejne rozdziały ^.^
    xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie się zapowiada :)
    http://wait-for-you-1dff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń