środa, 7 maja 2014

002. Nowe Miasto

    Po godzinnej jeździe byłam na lotnisku. Taki urok życia w Londynie, korki. Zapłaciłam kierowcy, a później wysiadłam z taksówki. Zabrałam moje walizki, które zostały przez niego wyjęte i ruszyłam do wejścia. Bilet miałam już wcześniej odebrany, dlatego od razu udałam się w stronę miejsca, gdzie odbywała się odprawa. Po kilku minutach czekania usłyszałam, że mamy podchodzić do miejsca, gdzie przechodzi się do samolotu. Nareszcie. W samolocie odnalazłam swoje miejsce. Z torby podróżnej wyjęłam MP4, do której podłączyłam słuchawki. Włączyłam moją ulubioną playlistę, na której w większości były piosenki Eda Sheerana, którego uwielbiam. Jest jednym z tych artystów, którzy potrafią coś stworzyć dzięki własnemu talentowi.

*12 Godzin później*

    Obudziła mnie stewardessa mówiąc, że podchodzimy do lądowania, dlatego mam zapiąć pasy. Podziękowałam jej, a potem zrobiłam to o co mnie poprosiła.  latać samolotem, ale na dłuższe dystansy jest to męczące. Przez te kilkanaście godzin MP4 rozładowała się, więc odpięłam słuchawki i schowałam wszystko do torby. Kiedy samolot wreszcie wylądował, poczekałam aż trochę opustoszeje. Ciekawe czy jest już Perrie ze swoim chłopakiem.
    Zabrałam torbę podróżną i wyszłam z samolotu. Podeszłam do miejsca, gdzie sprawdzili mi paszport. Odebrałam swoją walizkę i skierowałam się do wyjścia z lotniska. Przy wejściu zauważyłam moją kuzynkę ze swoim chłopakiem. Dziewczyna miała na sobie biały crop top w kwiaty, dżinsowe szorty i niebieskie trampki. Zayn ubrał czarną koszulkę ze znaczkiem batmana, tego samego koloru spodnie i buty. Ta to ma przystojnego chłopaka.
    Złapałam mocniej rączkę walizki i udałam się jak najszybciej w ich stronę. Zayn chyba mnie zobaczył, ponieważ wskazał mój kierunek. Blondynka, gdy mnie zauważyła, rozłożyła ręce, żebym ją przytuliła. Zostawiłam moją walizkę i podbiegłam do niej jak najszybciej.
- Stęskniłam się wariatko.
- Ja też Vic. 
- I jak gotowa od jutra iść do nowej szkoły? 
- Weź mnie nie denerwuj. 
- Oj nie przesadzaj. Chodź z Zayn'em się przywitasz.
    Odsunęłam się od kuzynki i zobaczyłam, że Malik ma już moją walizkę. Patrzył się cały czas na nas z uśmiechem, więc odpowiedziałam mu tym samym. Podeszłam z blondynką do niego.
- A ze mną się to już nie przywitasz - "oburzenie" musi być.
- Chodź tu wariacie.
- Jak miło cię znowu zobaczyć, a nie przez kamerkę.
- Też się cieszę - odsunęłam się od mulata i popatrzyłam na jego dziewczynę - to co idziemy?
- Tak.
    Zabrałam moją walizkę, torbę, a potem razem z nimi udałam się do wyjścia. Chciałam już zobaczyć jaki ma samochód Zayn. Na mój muszę jeszcze poczekać tydzień, bo Ross niestety nie mógł wcześniej przylecieć. Zobaczyłam, że kierujemy się w stronę Lexusa LFA. Piękne auto, ciekawe kto z ich ekipy zajmuje się naprawianiem samochodów, ale to się dowiem później.
- Fajny samochód Malik.
- Skąd wiesz, że mój? - odezwał się ze zdziwienie Mulat.
- Bo znam gust Perrie i wiem, że ona ma pewnie BMW M3 lub Audi R8.
- Jak ty mnie znasz - posłałam chłopakowi spojrzenie "widzisz".
- Dobra, mniejsza z tym. Jedziemy? - ooo. Ktoś jest troszeczkę zły.
- Zaynee nie obraziłeś się na mnie, prawda?
- Nie oczywiście, że nie - tak działa! - Wsiadaj.
    Zajęłam miejsce z tyłu, a Mulat schował walizkę do bagażnika. Po chwili siedział już na miejscu kierowcy i odjechaliśmy z parkingu. Czas zacząć się trochę wypytywać.
- Zayn.
- Hmm?
- Kto u was naprawia samochody?
- A czemu się pytasz.
- Po prostu chcę wiedzieć.
- Harry z Louis'em.
- Aha.
- Poznasz ich jutro w szkole - nie no co ty Perrie. Myślałam, że nigdy.
- Mhm.
    Do końca drogi już się nikt nie odzywał. Ja nie miałam ochoty, a ta dwójka z przodu to nie wiem. Po godzinie znaleźliśmy się już na podjeździe willi rodziny Perrie. Przez większość czasu jednak blondynka jest sama w domu, ponieważ rodzice dużo podróżują po świecie. To wszystko przez to, że jej rodzice są bardzo wpływowymi biznesmenami.
     Wysiadłam z samochodu, a potem wyjęłam z bagażnika walizki. Rozejrzałam się wokoło. Nic się tutaj nie zmieniło. Budynek z zewnątrz pomalowano na biało, natomiast dach miał kolor czerni. Podjazd był wybrukowany, tak samo jak ścieżka wokół domu. W ogrodzie przed budynkiem znajdowały się w przeróżne kwiaty oraz drzewa. Cała działka była ogrodzona metalowym płotem. Z tego co pamiętam za domem znajdował się ogromny basen. Kiedy drzwi zostały otworzone, usłyszałam krzyki dochodzące gdzieś z głębi domu. Zdjęliśmy buty i ruszyliśmy w stronę salonu. Wchodząc do pomieszczenia okazało się, że są tam...
_______
Nareszcie napisałam *_* Nawet długi mi wyszedł :) Dziękuję wam za ponad 220 wyświetleń, dwóch obserwatorów i 11 komentarzy <3 Kocham was. Kolejny może w weekend xx

18 komentarzy:

  1. Super <3 czekam na nexta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Extra!

    Zerrie <3 Jak ja ich kocham! Najlepsza para ever! ^^
    Ciekawe kto jest tam w domu? Pozostali z 1D? xd

    Czekam na next!
    Nicol <3
    http://harrykochakotki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ci wyszło ;**
    Czekam na następny rozdział XD

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny rozdział :>
    tak wyobraził sobie że na tym obrazku Perrie ma blond włosy :D hahha
    fajnie że dajesz te gify ... można sobie więcej wyobrazić i zapoznać się z tą historią :>
    czekam na kolejny rozdział bo nie wiem co wydarzy się za tymi 3 kropkami
    całuski :***
    @wyimaginoowanaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Owh słodki ten rozdział. ♥ Nie mogę się doczekać kolejnego x

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, a myślałam, że będę pierwsza ;c
    No ale nie chodzi tu tu o to tylko o rozdział...
    Jest świetny i już nie mogę się doczekać weekendu!!!!!
    Bardzo ciekawi mnie jak zrobiłaś te tweet'y. Na pewno z jakiejś stronki, mam rację???
    Gdybyś mogła to czy mogłabym dostać linka bo bardzo by mi się przydało...
    Kocham i pozdrawiam ;****

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny rozdział naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny, czekam nn :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedy następny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpóźniej w weekend. Ale to okaże się od czasu wolnego xx

      Usuń
  10. Od tego jest zakładka SPAM. ~ Autorka

    OdpowiedzUsuń
  11. Super czekam na nn :D
    zapraszam do mnie werevolf4ever.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne! <3
    Jeśli macie ochotę to odwiedźcie mojego tumblra ;)
    http://xniallsx.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny *,*
    Fajnie zrobiłaś te tweet'y :)
    Końcówka trzyma w niepewności ;)
    Lecę czytać dalej xdd

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawa końcówka, która trzyma w napięciu :)
    http://wait-for-you-1dff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń